רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
הרעיון שבהשקעה ובפיתוח אתרים באינטרנט הוא למשוך לקוחות מזדמנים ולהפוך לאותם ללקוחות משלמים. רשת האינטרנט משמשת כבסיס לדרכי שיווק רבות: באתרים, בדפי נחיתה, בבלוגים, במדיה חברתית, בניוזלטרים וכדו'.
כתיבת תוכן לאתרים נבדלת באופן מהותי מכל סוג של כתיבה אחרת מאחר ומטרתה היא לגרום ללקוחות לגלוש באתר ולהפנים את המסרים השיווקיים. ההחלטה של הגולש אם להישאר באתר אם לא נגזרת מתוכנו של האתר.
הנה 15 דרכים שיגרמו לגולשים להתעניין באתר שלכם
מילות מפתח – מילות המפתח הן מנוף ממשי ורציני לדירוג מוצלח עבור האתר בגוגל וכל זה על ידי המשכיות ואי סטייה מכל סוגי התכנים באתר: בלוגים, פייסבוק, עמודי נחיתה, סרטונים ביו טיוב ועוד. יש שני נימוקים עיקריים למה חשוב להיעזר במילות מפתח: האחד, כדי שהאתר יהיה מדורג גבוה בגוגל, והשני, לסייע ללקוחות להבין בזמן קצר כי הגיעו למקום שחיפשו.
רשתות חברתיות – אחת השיטות האפקטיביות להבאת גולשים לאתר היא באמצעות רשתות חברתיות: טוויטר, פייסבוק, לינקדאין וכדו'. כדי שהלקוחות יגיעו לאתר שלכם, אתם צריכים להיות באותו מקום שהם נמצאים, ברשתות החברתיות.
אתר רלוונטי – האתר שלכם אמור להיות המענה לכל מי שמעוניין במוצר באותו נושא כמו זה שאותו אתם משווקים. יש צורך שהתוכן באתר יהיה מכוון למטרה, מותאם לקריאה ברשת ולמנועי החיפוש. כתיבת תוכן לאתרי הרשת היא כתיבה שיווקית המבוססת על שני חוקים, פשטות ונהירות – הגולש מבחין תוך זמן קצר כי הגיע למקום אותו הוא מחפש ובתוכן מועיל. חשוב שיהיה בתוכן ערך מיוחד שייתן ללקוח הרגשה שיש לו על מי לסמוך.
הפצת ופיזור תכנים – לקוחות נהנים לקבל תכנים ללא תשלום וכל שיתוף או הפצה של התוכן מביאים לכם פרסום הגורם ללקוחות פוטנציאליים נוספים להגיע לאתר.
בלוג – בלוג הוא אפשרות מועילה להביא גולשים לאתר. בלוג יוצר רגש של בטחון ואמון אצל הגולשים כי מדובר באתר רציני ואמין. ככל שהבלוג יהיה משופע במידע וייתן מענה על שאלות, כך יוכל להפוך את הגולשים ללקוחות.
אתר ידידותי – לצורך יצירת אמון בין הגולשים לאתר על האתר להיות ידידותי .
שמישות ונגישות האתר – על האתר להיות נוח לגלישה ושהמידע יגיע לגולש במהירות שמתאימה לו. חשוב שאמצעי הגעת המידע יהיה בדרכים מגוונות. לדוגמא: באתרים של מוסיקה מי שמחפש כלי נגינה כלשהו יוכל להגיע לכלי באמצעות חיפוש שם המוצר, היצרן, או הכלי עצמו. יש לדעת כי קל מאוד לעזוב אתר וככל שאחוז העזיבה יותר נמוך, כך מתרבים הסיכויים שיש התעניינות גדולה של הגולשים בתוכן של האתר שלכם.
פיתיון – ברשת כמו בדיג יש צורך בפיתיונות, ולכן יש לעשות שימוש בפיתיון המתאים, לדוגמא: כדי לגרום לגולשים להיכנס לאתר כדאי לרשום במקום בולט "פגישת ייעוץ ללא תשלום" או "משלוח ללא תשלום".
צור קשר – טופס לצורך יצירת קשר חשוב שיופיע בכל אחד מדפי האתר.
מראה האתר – בדיוק כמו חלון ראווה בחנות, חשוב שהאתר שיהיה בעל מראה נקי ואסתטי ומעוצב באופן אחיד. כמו כן חשוב מאוד שתכני האתר יהיו מתומצתים וברורים ללא עומס יתר.
כלים טכניים – אלה הם כלים שיגרמו לגולש לסמוך על האתר ויסייעו לו להחליט לרכוש כמו מנועי חיפוש פנימיים, מחשבון, קטלוג של המוצרים, פורומים וכדו'.
קידום אורגני – יש דרך להגיע לגולשים באמצעות מודעות ממומנות אבל הדרך הכי יעילה היא באמצעות קידום אורגני המבוסס על תשתית איתנה, קידום שגורם לאתר להופיע במקום גבוה בגוגל. באמצעות עבודה מקצועית מתאימה האתר יישאר במקומות הראשונים.
קמפיין ממומן – הדרך להשיג לידים ולהביא תנועה לאתר עוד היום היא באמצעות קמפיין ממומן. היתרון של קמפיין ממומן הוא לאמוד את ההמרות, לעקוב אחרי מספר הגולשים שהקליקו על המודעה ולהביא את המסרים השיווקיים בתוך זמן קצר, מהרגע שהקמפיין עולה לאוויר.
טאבולה ואאוטבריין הן שתי פלטפורמות המתמקדות בהפצת תכנים ברשת. אם לדוגמא, כתבתם מאמר על אודות המוצר באתר שלכם או בכל פלטפורמה אחרת ברשת, באמצעות אאוטבריין וטאבולה תוכלו להפיץ את המאמר בעשרות אתרים ולהגיע אל קהל גדול מאוד.
רשתות חברתיות – כולם נמצאים ברשתות החברתיות וגם אתם חייבים להיות שם. חשוב לבדוק באיזו רשת חברתית נמצא קהל היעד שלכם ולהטמיע בה את המסרים השיווקיים.
להזמנת שירותי כתיבת תוכן לחצו כאן
שתפו אותנו: