רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
הזמנים שבהם כל אדם שחיפש מידע חיפש באנציקלופדיה או רשם במחשב את שם האתר, חלפו מהעולם. השיטה הנוחה ביותר היום היא לחפש בגוגל את הנושא, או את שם האתר ותוך שניות מנוע החיפוש מוצא את האופציה המדויקת ביותר ומאפשר לגולש להיכנס לאתר או לכמה אתרים, כדי לצפות בנתונים הדרושים לו.
הפעילות של מנוע החיפוש של גוגל
גוגל מפעיל שיטות מתוחכמות מאד כדי לאפשר לכל גולש למצוא את מבוקשו. האלגוריתם שלו סורק כל הזמן את כל מה שקורה ברשת ובהתאם לכך הוא מעלה ומוריד את מיקומם של האתרים השונים.
המטרה היא להיות בראש הקטגוריה
כל עסק שפועל בתחום מסוים, מעוניין שהאתר שלו יהיה הראשון ברשימת האתרים המופיעים בגוגל כאשר הגולשים יחפשו נושא זה. ההימצאות במקום זה, או באחד מהמקומות הראשונים יוצר כניסה המונית של גולשים לאתר. כך הם מכירים את הפעילות של העסק, נחשפים למידע ולעיתים קרובות גם מבצעים בו קניות, דבר שתורם להכנסות של החברה.
קידום אתרים ברשת
לאור כל זאת העסקים בוחנים דרכים שונות לצורך קידום אתרים בגוגל, הדרך הנכונה היא לבצע קידום אתרים באמצעות איש מקצוע שהוא מומחה בתחום זה ולכן הוא יבצע כמה פעולות כדי להגיע לאופטימיזציה של היכולות. קיימות שתי שיטות של קידום, האחת היא קידום אורגני והשנייה היא קידום ממומן.
לאחר סיעור מוחות עם מומחה קידום אתרים, מתקבלת החלטה איזה סוג קידום אתרים בגוגל יבוצע עבור הלקוח, או לחלופין אם תבוצענה שתי האופציות כדי ליצור מקסימום אחוזי הצלחה.
קידום אורגני לאתרי אינטרנט
יש כמה דרכים לקידום האתר ואחת מהן מתבססת על מילות מפתח. אלו הן המילים שבדרך כלל הגולשים מקלידים, כדי למצוא תחום מסוים ברשת. מקדם האתרים מבצע סקר של מילות מפתח ובהתאם לכך הוא יודע באילו ביטויים כדאי להשתמש בעת העלאת התוכן לאתר. ככל שיהיה שימוש במילות המפתח הנכונות, כך האלגוריתם של גוגל יעלה באופן מדורג את מיקומו של האתר ברשת. זו הסיבה שמקדמי האתרים מעלים לכל אתר תוכן איכותי ומעניין ולא מועתק במסגרת קידום אתרים בגוגל והן כוללות את המילים הללו.
הקידום האורגני מוביל תמיד לתוצאות חיוביות, אך קשה לאמוד את הזמן לכך. יש מקרים שהדבר קורה מידית או לאחר כמה שבועות או חודשים, אך ברוב המקרים יש לתהליך זה אפקטיביות רבה וככל שהמיקום עולה כך גדל גם הטראפיק באתר.
קידום ממומן ברשת
קידום אתרים בגוגל מתרחש גם באמצעות קידום ממומן הוא מסע פרסומי שמתבצע ברשת בתקציב שנקבע מראש. היתרון שלו הוא שאפשר לשלוט בתקציב לכאן או לכאן במהלך הקמפיין. בנוסף לכך המקדם בוחן כל הזמן את התוצאות ובהתאם לכך מבצע שינויים בזמן אמת, כדי ליצור אפקטיביות רבה יותר.
אחת הדוגמאות לכך היא פילוח קהל היעד וזאת כדי להגיע באופן ישיר וממוקד לצרכנים הרלוונטיים ללא הגעה לצרכנים שנושא זה אינו מעניין אותם. בדרך זו אחוזי ההצלחה הם גבוהים במיוחד.
שתפו אותנו: