רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
הסביבה העסקית משתנה כל יום מחדש, מה שהיה רלוונטי אתמול כבר לא רלוונטי היום וודאי שלא מחר. עסק שלא מצליח להסתגל לשוק הדינמי עשוי להיפגע ולאבד את הרלוונטיות שלו . אם לא תתעדכנו ותסתנכרנו עם הצרכים והכללים החדשים של השיווק, תישארו מאחור ותיגררו למאבק יקר ומתיש כדי לרכוש מחדש את פלח השוק שלכם.
מה זה מיתוג מחדש?
מיתוג הוא לא הסממנים החיצונים של העסק או המוצר. רבים טועים לחשוב ומשייכים את המיתוג מחדש ללוגו, לצבעים, לאריזה ועוד, אך המיתוג העיקרי הוא הרעיון, החוויה והמסרים השיווקיים של בית העסק שלך.
מיתוג מחדש – כללי המשחק השתנו
אחת מאסטרטגיות השיווק החזקות בעידן הדיגיטלי נקראת שיווק באמצעות שירותי כתיבת תוכן. מותגים גדולים וגם מותגים קטנים מספקים לגולשים באופן קבוע תכנים על אודות המוצר שלהם. הם מספקים מידע, הם נותנים מדריכים, הם נותנים טיפים, הם עונים על שאלות ותשובות ועוד. בדרך זו הם בונים מערכת יחסים עם הגולשים והופכים לאוטוריטה בתחום.
בעת האחרונה ההתייחסות של הצרכנים כלפי הפרסומות ושאר תעלולים שיווקיים הולכת ופוחתת. במקומם הגולשים מחפשים מידע על המוצר שיפתור את הבעיות שלהם, שיקלו על החיים שלהם, שיעשירו אותם ויעניקו להם ידע בתחום.
כאשר אתם תיחשבו למומחים מובילים בתחום שבו אתם עוסקים, הקליניקות שלכם יהיו מלאות והמוצרים שלכם ייחטפו מהשוק. די אם נסתכל בתוכניות הטלוויזיה השונות ונעקוב אחרי המומחים היושבים באולפנים, אלו מומחים שהשקיעו משאבים רבים בתכנים מקצועיים, נתנו פתרונות לבעיות ולכאבים של הלקוחות הפוטנציאליים והפכו למומחים בתחום.
בעידן הדיגיטלי הבסיס למיתוג מחדש הוא באמצעות תוכן שיווקי
התוכן השיווקי הם יחסי ציבור של העולם החדש. תוכן שיווקי מקצועי יביא לחשיפה עצומה ברשת, יחזק וימצב מחדש את תדמית המותג.
אם אתם מרגישים שהמוצר שלכם נהדר, אבל משום מה "הוא לא עושה את זה" ואתם לא מצליחים למכור כמו שהייתם מצפים, זה הזמן להתחיל להפיץ מסרים שיווקיים ולבנות מערכת יחסים אמינה, נכונה ובונה עם קהל היעד שלכם.
אם קהל היעד שלכם השתנה, אם בעבר פניתם לקהל יעד מבוגר ומבוסס ועכשיו אתם חושבים שהמוצר שלכם מתאים גם, אולי אפילו יותר, לקהל צעיר, ולהיפך, אם פניתם לקהל יעד צעיר, אך עכשיו אתם רוצים לשדר מסרים של בגרות, של ותק של ניסיון ועוד, זה הזמן לפנות אל קופירייטינג מוצלח ולהתחיל למתג מחדש את המסרים השיווקיים.
כאשר אתם רוצים לפרוץ לשווקים חדשים, בחו"ל וגם בארץ, כאשר אתם רוצים לפנות לאוכלוסייה שונה, זה הזמן לחדד את המסרים, להתאים אותם למטרות החדשות ולהפיץ את התכנים.
את המסרים השיווקיים יש להפיץ בפלטפורמות השונות של רשת האינטרנט. כתבו בפורטלים רבי תנועה כמו ישראל היום, וואלה, ביז פורטל, גלובס, דה מרקר ועוד, וחזקו את המותג באמצעות כלים חדשים כמו רימרקטינג, פלטפורמות להפצת תכנים כמו אאוטבריין וטאבולה ועוד.
אם אין לכם אתר אינטרנט, אתם חייבים לבנות. ומיד! ואם יש לכם הטמיעו בתוכו בלוג. בבלוג תוכלו להעלות באופן קבוע תכנים שיעניקו מידע לגולש, ישכנעו אותו לבחור בכם או במוצר שלכם ויניעו אותו לפעולה.
התכנים המקצועיים שתעלו באתר שלכם וברחבי הרשת יקדמו אתכם במנועי החיפוש. ככל שתעלו יותר תכנים, כך תיראו מקצועיים ואמינים יותר בעיני הגולשים וגם בעיני גוגל. הגולשים הם הלקוחות של גוגל. אם גוגל יבין שאתם אטרקטיביים לגולשים, אתם תהיו אטרקטיביים גם לו והוא יקדם אתכם.
אם אתם עדיין לא נחשבים למומחים מובילים בתחום שלכם, אם המכירות של המוצרים שלכם עדיין לא עונים על הציפיות שלכם, בואו למתג את עצמכם מחדש.
דברו איתי, אני יכולה לעזור לכם!
שתפו אותנו: