רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
כל חברה גדולה או ארגון גדול בשלב כלשהו צריכים שירותי הפקת אירוע עסקי. בין אם רוצים להראות את מסוגלות החברה ללקוחות פוטנציאליים, להביא עוד לקוחות או להשיק מוצר או שירות חדש- אירוע עסקי הוא הדרך לעשות זאת.
הפקת אירועים עסקיים שונה מהפקת אירוע רגיל שכן הרמה צריכה להיות גבוהה, מכובדת ועסקית וכן האירוע צריך להיות ממותג לפי חזון החברה ועם הצבעים והלוגו שלה ולשדר את הערכים שלה. וזה אומר תשומת לב לכל הפרטים הקטנים מנראות המקום דרך התוכן ועד הקייטרינג שמוגש במהלך האירוע העסקי.
הפקת אירוע עסקי- התוכן:
קודם כל יש להחליט מהי מטרת האירוע העסקי, מיהו קהל היעד ובהתאם לכך לבנות את התוכן הרלוונטי לאירוע. אפשר לחשוב על לשלב פעילות קצרה שאינה קשורה לפן העסקי ואפשר כנס עסקי שהוא כולו עסקים עם הרצאות והדרכות שהן רק מקצועיות.
גולשים נוספים התעניינו גם בערב גיבוש לעובדים
הפקת אירוע עסקי- נתונים טכניים:
ברגע שמדובר באירוע עסקי כך הוא צריך להיראות. וזה אומר קבלת פנים ותגי שם, ניירת הסברה לחלוקה לבאים לאירוע, הכנת האולם מבחינת תאורה, מצגת עסקית וכל אמצעי טכנולוגי אחר שיש בו צורך במהלך האירוע העסקי.
הפקת אירוע עסקי- הקייטרינג:
מה יוגש לאכול ולשתות באירוע עסקי מאוד חשוב ויכול להפיל אירוע שלם או לעשות אותו מושלם. כמובן שאין צורך בכמות מופרזת של אלכוהול שכן לא מדובר בקייטרינג לחתונה אך אם זה אירוע קליל יותר שמתקיים בערב באולם אפשר להגיש קוקטיילים או יינות. כמו כן חשוב להחליט אם מדובר על הגשה בשולחנות או בופה, אם האוכל יהיה חלבי או קייטרינג בשרי בהתאם לשעת האירוע וגם להקפיד על כשרות ועל מגוון של מאכלים. חשוב להמנע מבורקסים ורוגלעך שמתאימים לאירועים קטנים ואינם עושים רושם של אירועים עסקיים מקצועיים אלא יותר של ארוחת עשר בחדר מורים…
לסיכום:
מובן מאליו שמדובר באירוע עסקי של החברה שהוא חלק מהמיתוג והנראות שלה והוא הפנים של החברה. אנשים המגיעים אליו יכולים לזכור אותו כמושקע ומעניין וטעים (אנשים תמיד זוכרים את האוכל) ויכולים גם לזכור אותו כמשעמם מאולץ, מאורגן לא כמו שצריך ואוכל גרוע. לעיתים זה יכול להיות אפילו שלא עומדים בלוח זמנים וזה יהרוס את כל האירוע ולכן חשוב לשבת על הכל, לדאוג שיש אחראים על כל פרט ופרט- לוודא מספר פעמים שהכל עובד ולשים אחראי על האירוע עצמו גם אם לא בהפקה שלו אז לפחות באירוע עצמו בכדי לוודא שהכל מתקתק כמו שצריך ולכבות שריפות במקרה הצורך.
קראו עוד על ימי כיף לעובדים
שתפו אותנו: