בתור חברת טכנולוגית עם מוצרים שדורשים מתן תמיכה ושירות לקוחות לגולשים ולקוחות פוטנציאלים, איך תדעו מתי כבר הגיע הזמן לחשוב מחדש על כל נושא התמיכה הטכנית שאתם מעניקים ללקוחות שלכם שמשתמשים במוצרים או בשירותים שאתם מעניקים? בואו נפשט את השאלה. האם כיום אתם כבר עושים שימוש של צאט בוט לאתר בתור נציגי התמיכה שלכם? במידה ולא, אולי הגיע הזמן להסתכל מחדש על המצב שלכם בשוק העסקי בו אתם נמצאים, ולגלות כיצד צאט בוט לאתר עבור תמיכה טכנית יכול לבצע מהפכה במחלקת התמיכה הטכנית שלכם.
נחלק את השיקולים למספר שיקולים שאולי קשורים למצב שלכם כיום.
האם אתם תמיד יודעים איפה השירות שלכם דרוש שיפור?
מציאת המקומות בהם לקוחות מוצאים בעיות במוצר או השירות שלכם יכולה להיות משימה קשה. במיוחד אם אין לכם גישה לפידבק שלהם. אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של פיתוח צ'אטבוטים לתמיכה טכנית הוא שהבוטים האלו אוספים פידבק בזמן אמת מהלקוחות. לדוגמה, לאחר הדרכת לקוח בהתקנה של מדפסת ויי פיי, אתם מקבלים מידע רב לגבי הבעיות והדרישות של הלקוח, רק על ידי למידה של תמליל השיחה שלהם עם הצ'אטבוט שלכם.
תוכלו לשים לב, למשל, שבמקרים רבים לקוחות אומרים משהו כגון – "אני מחכה שתחזרו אליי לגבי תיקון המחשב שלי אבל לא קיבלתי שיחה כבר יומיים."
זה יכול לסמן לכם על פער תקשורתי בין מחלקת איסוף הפניות למחלקת התיקונים.
קבוצה נוספת של לקוחות אולי תגיד – "הטלויזיה שלי מפסיקה לזהות מכשירי בלוטות' מדי פעם."
וזה יכול להוביל אותכם לבעיה טכנית בקו מוצרים מסויים, וכמובן תוכלו גם ללמד את הצ'אטבוט לענות על שאלות אלו בתשובה שאותה תרצו לתת ללקוחות שלכם.
פידבק מהסוג הזה הוא נכס לכל עסק, ומאפשר לעסק להשאר רלוונטי ותמיד לעמוד בציפיות של לקוחותיו.
האם צוות שירות הלקוחות שלכם מלא במוטיבציה?
שמירה על מוטיבציה בקרב צוות שירות הלקוחות שלכם יכולה להיות משימה קשה לפעמים. חברי צוות אלו תמיד עסוקים במענה על אותן שאלות שוב ושוב, וחסרים להם האתגרים והגיוון בעבודת היומיום שלהם. גם כאן תוכלו ליצור צ'אטבוט על מנת לשפר את המצב.
צאט בוט לאתר עבור תמיכה טכנית יכול לענות על כל השאלות הבסיסיות והרפטטיביות שמהוות את רוב הפניות של לקוחותיכם, ולפנות את הצוות האנושי שלכם לבעיות יותר מסובכות ומעניינות. זכרו, צ'אט בוט מומלץ הטוב ביותר לתמיכה טכנית ידע איך לזהות בעיה כמסובכת מדי, ולהעביר אותה לנציג תמיכה אנושי. שיתוף פעולה זה הוא הדרך היעילה ביותר לנהל את העבודה במרכז תמיכה טכנית.
יש לכם שאלות לגבי פיתוח או מחיר צ'אטבוט לחברה שלכם? עקבו אחרי הבלוג שלי על מנת ללמוד עוד על פיתוח צ'אטבוטים ולקבל המלצות על צ'אט בוט מומלץ או השאירו לי הודעה.