רוצה לפרסם כתבה? מלא פרטים:
כתיבת תוכן באיכות גבוהה משפיעה באופן משמעותי על קידומו של האתר, אך לא תמיד בעלי האתרים יודעים לכתוב תוכן בצורה נכונה. הם אומנם משקיעים משאבים בכתיבה תוכן, אך לא תמיד בהצלחה. לתוכן יש חשיבות רבה מאחר והוא חלון הראווה של בית העסק. אם התוכן ייכתב במקצועיות ובאיכות גבוהה הוא יקדם את האתר במנועי החיפוש וכתוצאה מכך יגיעו לקוחות רבים וחדשים, ואם התוכן ייכתב בצורה חובבנית זה יבוא לידי ביטוי בתוצאות החיפוש, ולא לטובה.
כדי להצליח בכתיבת תוכן הבאנו בקצרה תשע טעויות שאסור לעשות בכתיבה השיווקית.
- אל תכתבו לפי מספר מלים
לא מספר המלים של הכתבה קובע, אלא איכות התוכן היא הקובעת. אומנם בעבר הייתה משמעות לכמות המלים, אולם כיום גוגל מייחס חשיבות מרובה דווקא לתוכן. הטוב ביותר זה לכתוב מאמר ארוך, יחסית, עם תוכן איכותי
- אתם דוחסים את מילות המפתח
בעבר היינו שמים דגש על צפיפות מילות מפתח, בכל מקום שהיה אפשר הטמענו את מילת המפתח בכתבה. כיום לאור ההשתכללות של האלגוריתמים של גוגל לא רצוי להטמיע את מילות מפתח באופן צפוף מדי, אלא בצורה שבה הם ישתלבו בצורה טבעית וחלקה במאמר ויהיו חלק בלתי נפרד ממנו.
- אתם כותבים טקסטים לא מעניינים
יש להקפיד שהתוכן לא יהיה משעמם וייתן ידע ומידע שהגולש ימצא בו ערך עבורו. אם התוכן לא יהיה מעניין והגולש לא ימצא את מה שמעניין אותו, בתוך פרק זמן קצר הוא יעזוב את האתר.
- אתם מתרכזים בעצמכם ולא בבעיות של הגולש
חשוב יותר להתרכז בגולש מאשר בעצמכם. הגולש הגיע אל האתר שלכם כדי למצוא מענה לבעיות שמטרידות אותו ולא כדי לשמוע סיפורים עליכם. לכן חשוב לתת לו פירוט על היתרונות והתועלות שיש למוצר שלכם ולהסביר לו איך המוצר יכול לפתור לו את הבעיה שבגללה הוא הגיע אל האתר שלכם.
- אתם לא משקיעים בכותרות
הכותרת היא חלון הראווה של הכתיבה והיא זו שתקבע האם הגולש יסתקרן ויתחיל לקרוא את הכתבה או שהוא ייטוש מיד את המאמר. כותרת מעולה צריכה להיות מורכבת משלשה פרמטרים: כותרות מעניינות, כותרות קליטות ומתומצתות וכותרות אשר מבשרות על רעיון או מוצר חדשני.
- אתם לא כותבים כתיבה חופשית
כתיבה חופשית היא אחת הדרכים לכתיבת תוכן איכותי בלי להתאמץ.
כאשר כותבים מאמר או טקסט כלשהו רצוי לכתוב בצורה חופשית מבלי להשקיע או להתאמץ יתר על המידה, לא להתייחס לשגיאות כתיב, לא להתעמק מדי בשאלה אם הכתיבה מעניינת או האם יש מספיק מילות המפתח לפי הצורך ועוד. אחרי שסיימתם לכתוב חשוב לעשות הגהה, למחוק את המשפטים המיותרים, לשפר במידת האפשר את רמת הכתיבה, לבדוק האם הטמענו בצורה טבעית את מילות המפתח ועוד.
רק כתבה שנכתבת בצורה חופשית וזורמת תביא בסופו של דבר למאמר איכותי ומעניין.
- אתם לא עושים הגהות
כל כותב תוכן אשר נמצא בתנופת כתיבה באופן טבעי כותב לעתים עם שגיאות, אלו יכולות להיות שגיאות ניסוח, שגיאות כתיב , שגיאות פיסוק ועוד. כתבה שנכתבת עם שגיאות אינה מכבדת את בעל האתר ומבריחה את הגולשים. לכן, בסיום הכתיבה חובה לעשות הגהה ולפעמים אפילו פעמיים.
- אתם כותבים בצורה שלילית ומזלזלת
חשוב לכתוב תוכן חיובי. הניסיון מלמד שתוכן שלילי יוצר הרגשה לא נעימה אצל הקורא. על אף שלפעמים יש מקום לביקורת עניינית רצוי שהחלק הגדול של הכתיבה יהיה כתוב באופן חיובי.
- אתם מעתיקים את התכנים
מבלי להתייחס לחוקיות של העתקת תכנים מהווה עבירה על חוק הקניין הרוחני, גם גוגל נותן דירוג נמוך או בינוני לתכנים מועתקים ולעתים אפילו מעניש את האתר, ולכן חשוב להקפיד שהתוכן יהיה תוכן איכותי, מקורי וללא העתקות.
מחפשים שירותי כתיבת תוכן מקצועי ומיומן, צרו קשר עם "טקסטלי",
כתבנו כבר לאינספור אתרים, נשמח לכתוב גם לכם!