קידום אתרים אורגני עם מאמרים לא איכותיים

אם אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון בגוגל, אתם חייבים לעשות קידם אתרים אורגני. עם קידום אתרים אורגני תוכלו לקדם את האתר שלכם לדפים הראשונים בגוגל, עד שתגיעו לתוצאות הראשונות בדף הראשון. אך לפני שאתם מתחילים לקדם את האתר שלכם חשוב שתדעו, מאמרי קידם לא איכותיים נפסלים ע"י גוגל ולא עוזרים לאתר שלכם להתקדם אלא ההיפך הם מורידים מהציון שגוגל נותן לאתר.

ההשפעה של מאמרי קידום לא איכותיים

מאמרי קידום קצרים לא מעניינים ולא מסקרנים פוגעים בדירוגו של האתר ולמה הכוונה? גוגל אוהב לקבל תוכן מעניין שמוסיף ערך מוסף לגולש באמצעות מילות מפתח בלי מורגשות, שכאשר לוחצים עליהם הם מביאות אותנו לאתר. גוגל בודק כמה זמן שוהים הגולשים בדפים מסוימים, אילו דפים, כמה דפים גולשים ומכך הוא מבין שיש בדף עניין ותוכן איכותי ומעניין לגולש. במידה והא מזהה מאמרים קצרים, לא איכותיים, שלא מביאים ערך למוסף ואף מועתקים הוא מוריד נקודות לאתר זה ומדרג את התוכן נמוך כתוכן לא מועיל. על מנת שמקדם האתרים שלנו יוכל לבצע קידום אתרים אורגני עליו לקבל תוכן איכותי וכמה שיותר כדי שהאתר יעלה בדירוגו בגוגל. לכן ככל שיהיו לנו אתרים ארוכים ואיכותיים יותר המספקים מידע ומביאים ערך מוסף ללקוח, כך האתר שלנו יוכל להתקדם אורגנית ולהגיע לעמודים ראשונים.

קישורים לדפי לא איכותיים

קישורים לדפים לא איכותיים לאתר לא יוצרים כניסות מרובות לאתר ולכן על המקדם לעבוד קשה יתר. על מנת שהמקדם שלכם יוכל לבצע קידום אתרים אורגני עליו ליצור כמה שיור ויראליות וטארפיק לאתר באמצעות  מילות מפתח במינימום מסוים. שיווק באינטרנט, כתיבה שיווקית וקידום אורגני יעזור למקדם האתרים לקדם את האתר למקומות גבוהים יותר. לכן חשוב להתמקד על כמה שיותר מילות מפתח אשר דרושים בהם חיזוק. הקישורים ששם מקדם האתרים באתרים הפורטל השונים, בלוגים ובפורומים עוזרים לקדם את האתר בגוגל ומביאים לטרפיק של גולשים סקרנים לאתר אשר מפרסם את המאמר.

מתי גוגל שונא אותם?

גוגל שונא אתכם כאשר לחיצה על קישור על קישור שבור מביא להודעה של EROR. במצב קשה גוגל מוריד לכם נקודות על כך. כמו כן שאתם מעלים משקל גדול של אתרים לא איכותיים הם פוגעים בקידום האתר. למרות שישנם מקדמי אתרים אשר מזמינים עשרות מאמרים ללקוחות שלהם הכוללים מילות מפתח בתקווה להציף את הרשת במילות מפתח וקישורים על מנת שהגולשים יגיעו אליהם. רובם הגדול של המאמרים לא איכותיים מספיק ויש בהם מלא שגיאות כתיב, תוכן שגוי ולא נכון, תוכן משעמם ולא מעניין הם לא מוסיפים שום ערך מוסף לקורא. לכן הם מיותרים לחלוטין, וכך גם מקדמי האתרים מבזבזים את הכסף שלהם על מאמרים שלא מקדמים את האתרים של הלקוחות שלהם בפייסבוק. לכן רצוי לפני שמזמינים כמות גדולה של מאמרים לבדוק האם הם איכותיים או סתם מכילים אוסף של שטויות ומשפטים ללא קשר,כך תוכלו להציל את  העסק מפגיעה בשמו הטוב.

 

שתפו אותנו:
0Shares

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן